0

Tops |
Erhalten: 1.448 Vergeben: 18 |
Bei mir immerhin:
Berardi 17,5 -> 20,0
Süle 8,0 -> 10,0
Bergwijn 0,75 -> 1,5
Musonda 1,0 -> 2,0
Wäre aber lieber sportlich wieder erfolgreicher....
2. FPLVSC - SIEGER [IRLAND] || 3. FPLVSC - SIEGER [IRLAND]
4. FPL MANAGERLIGA SIEGER HEDEBY VIKINGS
FREE STEVE-O
Tops |
Erhalten: 3 Vergeben: 0 |
Hallo ich heisse Pavel komme aus České Budějovice Tschechische Republika. Mir gefallt Manager Team, wo man kann verbessern Mannschaft und feiern wenn siege.
Mein Deutsch noch nicht so gut, lerne seid April kann mir sagen wie kann man nemen ein team und man join here (ich weiss deutsche wort fuer nicht)
Hello, my name is Pavel, I'm from České Budějovice, Czech Republic. I like to manage a team and improve it and make it to a championship. My german is not so good, i started learning it in April, it's very difficult. Can you tell me, how can I manage a team here, i want to join this league here.
Gruesse, Pavel.
Tops |
Erhalten: 588 Vergeben: 100 |
Hello Pavel!
It`s cool that you are interested in the "FIFAPLANET Managerliga"! This weekend the second season is over....so the moment is perfekt for you to start wirth a team in the new season....
Please take a look in the different threads that you can imagine how the League is working....
For every Question you can send me a private message....i will help you....
PS: it`s no problem if you are writing in english....
Best regards
Misterwhite84
Geändert von MW2020 (04.08.2016 um 15:52 Uhr)
Tops |
Erhalten: 391 Vergeben: 2 |
Hello Pavel. I'm glad, that you like the league and would like to join us. As Misterwhite84 wrote, the time is perfect, the season is over at the weekend and you can join us.
If you have questions, you can ask me or Misterwhite84. Happy to see you next season.
Regards, Richard.
Tops |
Erhalten: 1.057 Vergeben: 0 |
Sehr geil, Platz 5 noch erobert!
Wawrzyniak einfach nur geil, 14 Tore, hätte ich nie gedacht, hoffe, der geht durch die Aufwertung mal noch mal ab nächste Saison.
Glückwunsch an Bayer 13 Vizekusen
Toti tarani din costesti tin cu Steaua București!
Tops |
Bayernfan (06.08.2016)
Tops |
Erhalten: 416 Vergeben: 962 |
Danke
Auch wenn ich dem Kader der Spielvereinigung nicht abgeneigt bin, würde ich lieber was eigenes aufbauen
Dafür schicke ich dir ne Liste mit nicht vergebenen Spieler bis 150 Mio. €, oder?![]()
Tops |
Lesezeichen