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You'll have to edit the loc database of the language you're playing. So if you're playing in English, you'll have to edit the eng_us.db. Extract them by using CG File Explorer and then edit them via DB Master, then regenerate. If you don't see any changes in your game, you have to move your locale.big to data/loc in the FIFA 15 directory (move the existing one from 15 somehwere else), open your FIFA 15 DB via CM15, then close it again and move the locale.big back into the FIFA 16 directory. Otherwise the game won't read the edited file. You have to do the moving stuff because CM15 can't open the FIFA 16 database, so you'll have to use FIFA 15's as a substitute.
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Neue Attribute fürs Training hinzuzufügen funktioniert schonmal... man benötigt die training_progress.ini und die training_drill_attributes_list.ini dafür. In ersterer fügt man das Attribut (z.B. Stärke) hinzu (alle Mental - und Fähigkeitattribute, sowie Beweglichkeit und Ausdauer sind trainierbar, die anderen muss man wie gesagt hinzufügen) und erhöht die Anzahl der Gesamtattribute. In zweiterer fügt man das Attribut einfach in eine beliebige Trainingsübung hinzu und erhöht die Anzahl der trainierbaren Attribute in der Übung. Sind maximal 4 möglich, sonst stresst das Spiel rum.
trainingfifa16.jpg
Andy (04.10.2015)
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ATTR_ID_FOR_TRAINING_16 = 28 // this is the id of the attribute; see bellow the list
ATTR_ID_FOR_TRAINING_17 = 29
Was bedeutet die Zahlen nach dem "TRAINING_" (in diesem Beispiel 16 und 17)? Finde nichts passendes sowohl in der training_progress.ini und der training_drill_attributes_list.ini.
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