0

Tops |
Erhalten: 212 Vergeben: 241 |
Hier noch ein Tipp aus dem SG:
1. You open the big file and search for the file you want to change.
2. If you have found it, click on Edit -> "Active .big file's into folder"
3. Now click on ExportFileToGamePath, the file is now inside your data
folder, a kit inside "sceneassets" for example.
4. Open the rx3 file with Texture Editor and drag drop the new textures.
That's it...
EDIT: Also ich kann shoe rx3 Dateien exportieren und auch dann die rx3 Datei öffnen, aber das drag&drop klappt nicht. Neue Texture wird nicht übernommen.
Geändert von Quakie (12.10.2010 um 22:03 Uhr)
Wolverine (12.10.2010)
Tops |
Erhalten: 4.524 Vergeben: 554 |
FIFA 11 Texture Editor 1.0.1
A new version of FIFA 11Texture Editor has been released. This one includes a button import textures for those having problems with drag and drop or for those that prefer this method. The FIFA 11 Texture Editor by master Jor1980. This utility allows you to export, import FIFA 11 Textures. New features have been added like search, bh files fix when you export a file, etc. Check out the readme ( Startup Menu / ModdingWay / Tools / FIFA 11 ) and be sure to visit the official thread at our forums. Thanks to Hrvoje ( FIFA Web Portal ) MonkeyDragon ( FIFA Infinity - Mods, Patches, Tools, FIFA Editing Team) , Sido ( FIFA 4 Fans.de - Latest News ) and Diego Martiniello for their help testing the tool.
FIFA 11 Texture Editor 1.0.1 - FIFA Soccer 11 at ModdingWay
Quakie (13.10.2010)
Tops |
Erhalten: 10 Vergeben: 0 |
is das immer noch nur die 32-bit variante? hoffentlich kommt bald die 64-bit-version, damit auch diejenigen, die diesen typ haben editieren können...so wie ich zum beispiel![]()
MfG
HyEnd
Tops |
Erhalten: 40 Vergeben: 1 |
1. Die Version funzt unter 64bit, ich habe jedenfalls keine Probleme
2. In Sachen Virus, das ist ein kompletter Fehlalarm, was auch die tests bei virustotal.com zeigen
3. In wie weit das Ding funktioniert kann ich noch nicht sagen, da ich es noch nicht so ausführlich getestet habe, da es nicht unbedingt sehr durch dacht programmiert ist in meinen Augen stellenweise.
Lesezeichen