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Hier wie versprochen:
Hier der Thread dazu: I was told to make this a little more visible, so here it is, my idea for making Inferno fun while keeping its difficulty high. : DiabloHow to make inferno fun IMO:
- Raise boss difficulty, make the boss the gear check, not trash mobs (I want to work hard to down diablo and feel accomplished a rewarded)
- Lower Damage output of trash and elite mobs, keep HP the same
- Give EVERY mob, trash included, random affixes (perhaps only 1-2), making every encounter insane and fun. The elites just give better drop chance and the neph buff
- Remove the labels of what affixes each mob has so there's never "Oh, a waller, jailer, mortar and arcane mob, pass" (edit: inferno only)
- Scale the damage and HP of mobs smoothly between acts
Bosses drop radiant chests with chance at unique boss loot, chance increased with neph buff
EDIT: A few people have messaged me that giving the bosses a random extra ability or two for inferno would keep it fresh, and i definitely agree.
EDIT 2: I see some posters think I'm calling for a nerf of inferno. I'm not. I want it hard, but I want it hard for different reasons other than everything one shots us and 20 minute kite fests and easy boss fights.
FINAL EDIT: Some of you think I want boss loot to be awesome. I do. I want it to be awesome after neph buff like the rest of you.
Alleine die Idee die Bossen mit einem affix auszustatten finde ich grandios. Stellt euch vor wie übertrieben schwierig es wäre Diablo mit zB. einem Vampir affix zu besiegen. Das wäre mal eine richtige Herausforderung! Und das man dann natürlich auch mit guten Items dafür belohnt wird ist natürlich selbstverständlich. Also sollte es sein. Finde ich.
Edit: Einige wird es freuen: Diablo 3: Echtgeld-Auktionshaus auf unbestimmte Zeit verschoben | Diablo 3
Geändert von deXXXa (24.05.2012 um 22:48 Uhr)
Ein Sprichwort sagt: "Man soll aufhören wenn es am Schönsten ist.". Den Punkt habe ich leider verpasst.
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