0

Tops |
Erhalten: 3 Vergeben: 0 |
Hello, my name is Pavel, i live in Czech Republik, České Budějovice, i speak a little German, i started learning it in April. I'm 33 years old, working in a bank, married but have no children. I get to know fifaplanet by searching over internet about Fifa stories. I'm reading here about 1 year, I really like the managerstories you all have here, and especially i like Star League a team and try to get it better and i'm a big fan of managing, why i finally registered here. I'm a big fan of Bundesliga, especially i like Schalke 04.
My idol is Pavel Nedved, guess you know because of my username, i am big fan of Sparta Praha in Czech republik, i also like Juventus and Celtic Glasgow.
Kind regards, Pavel.
Tops |
Erhalten: 1.308 Vergeben: 398 |
Hi Pavel! Schalke fans are always very welcome. Well at least by the other Schalke fans like myself
I hope you like it here!![]()
#JA zu Nachhaltigkeit und Umweltschutz
Tops |
Erhalten: 2.702 Vergeben: 380 |
Hello
Star League - Inter Mailand
TW Handanovic 88 - RIV Skriniar 86 - IV de Vrij 85 - LIV Godin 87 - ZDM Brozovic 83 - RZM Nainggolan 84 - LZM Eriksen 87 - RM Cuadrado 83 - LM Kostic 83 -RS Lukaku 86 - LS Icardi 86
Bank: Radu - Bastoni - Lazaro - Tonali - Barella - Sensi - Martinez
Tops |
Erhalten: 3 Vergeben: 0 |
Hallo Freunde und danke fuer Glueckwuensche. Ich moechte schreiben hier groeste Teil in deutsch, weil ich lernen will und ich nicht noch kann perfekt aber ich versuche. Ich verstehe mehr als kann schreiben, ist schwer, aber ich probiere. Ich habe frueher geliebt Ebbe Sand, deshalb ich bin grosse Fan von Schalke, er und Pavel Nedved waren meine groessten Idol und Personen ich habe gesagt, mir gefallen super. In letzte Jahre mir hat gefallen Huntelaar gut schade dass Kevin Boateng nicht mehr gut wie frueher, er gute Spieler gewesen.
Tops |
Erhalten: 771 Vergeben: 26 |
Tops |
Erhalten: 161 Vergeben: 92 |
Mein Schwager ist Pole, lebt seit 18 Jahren hier und kann nicht mal ansatzweise so gut deutsch schreiben... großen Respekt, dass du erst 4 Monate lernst und man dich schon echt gut versteht![]()
Lesezeichen